Beleid Webshop

 

Betalingen MOOI By Martine:

Online betalingen worden veilig verwerkt via Mollie. Daarnaast bieden wij de optie tot vooraf betalen via bankoverschrijving. Voor meer informatie over deze betaalmethode, neem contact op met het instituut. Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling verwerkt en verzonden. Wij streven ernaar om een veilige en soepele betalingservaring te bieden aan onze klanten.

 

Verzending bij MOOI By Martine:

Na ontvangst van de betaling streven wij ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wij maken gebruik van PostNL voor een betrouwbare levering. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het pakket op het aangegeven adres te accepteren en ervoor te zorgen dat het juiste adres is ingevuld tijdens het bestelproces. Eventuele extra verzendkosten of verlies van een pakket als gevolg van onjuiste adresinformatie vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant. Wij adviseren zorgvuldig het afleveradres te controleren om een soepele levering te waarborgen.

 

Levertijd bij MOOI By Martine:

Bij bestellingen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) streven wij ernaar om uw pakket vaak nog dezelfde dag te verzenden. Houd er rekening mee dat de levertijd kan variëren, vooral als een product tijdelijk niet op voorraad is. In dat geval informeren wij u tijdig en houden wij u op de hoogte van de verwachte leverdatum. Ons doel is om u een transparante en efficiënte service te bieden, zodat u snel van uw bestelling kunt genieten.

 

Retourbeleid MOOI By Martine:

Retouren worden geaccepteerd binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket. Alleen ongeopende en ongebruikte producten komen in aanmerking voor retourzending. Bij retournering van geopende producten kan er geen restitutie plaatsvinden. Zorg ervoor dat de retourzending tijdig en in originele staat wordt verzonden. Neem contact met ons op voor instructies en eventuele vragen over het retourproces. Wanneer wij een retour ontvangen wordt dit meestal binnen 7 dagen verwerkt. Binnen deze periode ontvangt I dan ook uw geld terug.

De kosten van een pakket retour sturen zijn op kosten van de klant. De klant is er verantwoordelijk voor dat het pakket retour komt. Bij het eventueel zoek raken van het pakket, kunt u contact opnemen met PostNL. Het aankoopbedrag wordt in dat geval niet door ons gerestitueerd. U kunt in dat geval een claim indienen bij de bezorgdienst.